Translate

söndag 19 februari 2017

Återblick 2016

2016 var ett hektisk år för mig å mina.. 

Vi börja med Bröllopet, Vi börja väl för allvar å planera bröllopet runt dec 2015, Vi var båda överens om att vi skulle ha ett lite bröllop. Mannen min ville helst att vi tog det borgligt men det ville inte jag! Så då blev det ett lite kyrkligt.. 
Vi var inte helt överens om vem vi skulle bjuda å så, Jag ville ha med syskon men det ville inte gubben! Men dagen blev så lyckad..
Kostnader för vårat bröllop va under 4000 kr.. Hitta en del på wish, köp o sälj sidor å loppis å ebay.. Bra sidor det :-) 


2 dagar efter bröllopet körde vi konfirmation. Där var  det litt mer folk :-) 
Vi bjöd på smörgåsbord å kakor.. Detta blev oxå en lyckad dag,, 

Efter dessa 2 dagar tar vi en liten break för sen att i början av Juni ta studenten till sonen.. 
Han gick på Nobel gymnasiet i Karlstad å utbildningen transport
Min lilla pojk är inte så liten längre... 
Hade ett lite firande av han hemma i koppom ett par veckor efter själva utspringet.. 


Efter detta blir det lite lugnare framöver, sommaren kpmmer å blir mest slapp. var till min faster en sväng å det är alltid trevligt. 
Mindre trevligt under sensommaren är att Farmor ramlar å gör illa sig, hon repar sig aldrig å i september blir hon en ängel. 


Får även den stoea äran att blir gudmor till en underbar pojke..
Så sista delen av 2016 blir lugnt!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar