Translate

lördag 30 december 2017

2017

Inte varit så jätte aktiv här inne detta år.. Skyller nog på så mycket men i det största är det mitt mående som gjort att jag varit tyst..
Bodde i koppom till mitten av Juli.. Då fick vi lägenhet i åmotfors.. Roliga med denna lägenhet är att min styvmor bodde i denna för sån ca 25 år sen.. Många roliga minnen härifrån... Roligaste e nog en nyårsafton.. En raket hamna lite fel å jag fick brändmärken på röven.. 😂
I oktober tömmer vi det sista i min farmors hus å hennes katt genom 16 år får flytta till oss.. Går väl inge bra i början då lilla Nusse e van o va själv. Vi har ju redan 2 katter.. Men eftersom Nusse e fullt frisk vill vi ju inte ta bort henne så vi kämpar på.. Går bättre nu då...
Lillasyster å hennes charmiga lilla son är hos oss ca 1 vecka. Mådde så bra då..
Jo å så är jag dagmamma under oktober med. Åt en liten 1 åring.. Ställer ju gärna upp för de flesta som ni läsare redan vet om..
Sonen fyller 20 år å blir vuxen (inte i mina ögon då) Har en lite kalas för han å min syster.. Där serveras det den enkla rätten korvgryta, som e mångas favoriter..

Julen e stilla å rolig..

Jo å en ledsam sak såhär
Min morbror blir en ängel. Visst har inte mött han på många många år men han har i alla år betytt så mycket för mig.. Onkel-June som jag kalla han efter min olycka.. Han som besökte mig på sjukhuset å alltid va så glad.. Många roliga minnen med han. .

Nu är det snart ett nytt år å hoppas det blir bättre än detta år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar