Translate

onsdag 9 januari 2019

Karoline




Ja då var det dags igen

Karoline, min goa härliga tjej fyllde myndig..

När Karoline var i magen bestämde hon själv sitt namn med att göra en massa skutt, eller som jag sa då, hon lär sparka sönder mig.. Var min styvbror faktisk som sa, ja men vad med Karoline!!

Bra valg tyckte lilla frökna i min mage..

Som liten bäbis va hon lugn, fast fråga man Storebror vid det tillfället va hon bäbis som alltid skrek.. :-)

När hon växte upp fick hon namnet PRATGLAD, har nog aldrig varit med en unge som pratar så som hon gör..

Skoltiden var väl ingen dans på rosor, men hon fixa det med, Massa mobbing å utanförskap.. Led så med henne å kämpa blod svett o tårar för att Karoline skulle få det bra..  Å nu  går hon Transportutbildning i Karlstad.. Å trivs som fisken i vattne.. Ratta Stooooora bilen senare :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar