Translate

måndag 24 december 2012

Julafton


Så är snart julafton över för detta året, haft en underbar dag.. Igår hämta min syster våran goa vän i arvika.. Hon är helt underbar denna damen!! Så har för oss blivit naturligt å fira jul med henne då hon annars skulle sitta själv.. Å hon längtar varje år efter julmaten å min gräddiga gräddsås.. :-)

Barnen fick en del av ALLT dom önskar sig men måste nog säga att ja gilla dotters min då hennes pappa kom med paket..
Hon blev ju så lycklig å helt röd i ansiktet..

Sen fick hon av mina svärföräldrar sängkläder med Justin Bieber, å det blev hon lika lycklig för det med..

Sonen fick mest pengar, å han e så nöjd över det!!

Å jag fick av min älskling 3 säsonger av Ghost Whisper.. Nu blir tv min en stund!!!

Så med detta avsluter jag denna dag å är hur nöjd som helst...

SÅ ni som läser detta

Ha en forsatt God Jul!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar