Translate

måndag 14 januari 2013

13

13 dagar har jag nu varit rökfri, Stolt över mig själv då jag inte helt trodde på mig :-(
Men det går ju jätte bra.. Är inte röksugen, eller ibland kommer det.. Men klarar då stå emot..
Irriterar mig på personer som bor i samma trappauppgång som envisas med att töka i trappan, å så var det innan jag sluta med!
Rökning förbjudes tog jag på allvar..
Finns faktisk de som inte tåler röken
Finns de me3d Astma

Så rökning sker utomhus!!!!
förutom i denna trappuppgång!! :-@

Annars så är jag så in i Helv..te trött, å det hela tiden. får nog ta en tur det farbor dr eller nått.. Gillar ju inte dr så värst mycke men jag har mina skäl till det..

Men måste nog kolla upp va detta kan bero på, vill ju bara sova..

Helgen som var vart vi barnlediga då dottern åkte iväg te sin stödfamilj å sonen te sin kusin, lördag tillbrakte vi hos min syster.
käka god men stark mat å kolla hockey

Tyvärr förlora ju hemmalaget denna gången (färjestad)
Men får säga grattis till Aik som vann!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar