Translate

söndag 21 juli 2013

Mig å mina rädslor

Denna kommer bara handla om mig!! 
Jag har så länge jag kan minnas varit LIVRÄDD för broar med vatten under!! Uhh farliga dom ju!! Men e man på västkusten finns det ju en del broar! Några e ju väldigt fina att se på, som tex Uddevalla bron å Tjörnbron! 
Roliga med Tjörnbron e att på andra sidan e det utsikt ställe å det e ju helt underbart att va där, ja jag har varit där då min sambo lura mig för vet ja inte att han tänker köra går det nästan bra.. Får nästan ångest när ja ska över en bro, kan ju ramla ned!!  

E även hysterisk rädd för djupt vatten, då kan ja ju drunkna!! Vet ju så väl att på de ställen ja badar går inte det men rädd är jag!! 
Tycker ibland att det e jobbigt

Å havet e ju skrämmande med, där e ju massa djur ( som e livrädd för mig) men ändå e jag rädd !! 

SUCK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar