Translate

onsdag 23 april 2014

VÅREN

Ofta tyst nu för tiden...
Men ska skärpa till mig ( kom igen Linda)
 
 
 
 
Våren har kommit å med den värmen, sol å härligt. Hoppas sommaren blir lika skön..
Jag försöker va ute på promenader varje dag, men inte det lättaste, denna ryggen krånglar IGEN!!
Från o med idag å en vecka framöver ska vi va hundvakt, ska vi roligt då jag gillar djur..
 
 
Jag har även tagit bort lockarna ( mitt långa hår) så nu har jag nog bara ett par cm.. skönt i värmen.. Hade längre hår än va denna bild visar..
 Å nu har jag så här kort hår..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För en stund sen så starta jag o 5 andra mammor i kommunen en träffgrupp för våra klippor (barn med diagnos) Vi försöker träffas 1 gång i månader där vi byter idéer å pratar av oss.. Skönt att "bolla" idéer med andra som har samma "problem" som jag själv har..
Ska absolut inte klaga för nu har dottern en lugn period, sonen är sällan hemma så jag har det rätt så lugnt
 
Påsken va lugn med, hade svärföräldrarna uppe ett par dagar..
 
Men nu ar jag kvällen å återkommer i morgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar