Translate

lördag 27 december 2014

Julen 2014




Så har julen för detta år gått förbi..
Började julfirande med våra grannar den 23/12, käka lite god mat å bytte klappar, Min dotter hade gjort en egen julklapp till grannarna.. Å tror hon blev jätte nöjd över sin klapp



















Hade en mycket god vän här som varit  så saknad.. Vilken lycka!!
Å så är ju sonen å svärdottern hemma.. Lycka det med.. Avguder min familj!!

Gjorde massor av mat då sonen trodde han skulle svälta eller nått, Ja han är ett matvrak..

Jag käka ju inte så mycket då,

min jultallrik
* en mini skinkbit
* en mini ribbit
* 2 köttbullar
* en prinskorv
* en potatis..

((Tack för maten, åt inte upp allt heller...))

En liten Molly väntar på sina julklappar.. 



Sen blir det ju en del kakor å sånt med å ris ala malta till klapparna,, Jag tog lite ris ala malta å en kaffekopp.. Inte ens det klara jag äta..
Men e ju liten i maten nu för tiden

Årets klappar gick hem här..

Gubben fick sitt efterlängta havsspö..
Å jag fick mina stekpannor... Fick en massa annat oxå..

Så julen var helt perfekt...







Mindre perfekta var efter julen, värmen i våran lägenhet krånglar så på juldagen hade vi 12 grader inne.. Brr Brr.. Men nu är den bra igen..

Så gott folk

God fortsättningen på detta året..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar