Translate

fredag 13 maj 2016

12 maj 2016

Bloggen skulle varit uppdaterad igår, men jag var så slut efter allt som hände igår..
                                                                 NYFIKNA???

Kan börja såhär, att för 10 år träffa jag mannen i mitt liv, mannen som betyder så otroligt mycket för mig.. Å för mina barn.. Han är mannen med ett stort M

Han fria ett par gånger sådär å så sa jag till han att är vi tillsammans när vi har 10 årsdag så gifter vi oss..

Som ja sa, vi hade 10 års dag å igår gifte vi oss..

Liten vigsel med inte så alltför många inblandade, (ja kom lite sura miner) Men det var såhär vi ville ha det..  Kommer lite bilder, så låter bilderna tala..





Min fina vän sjunger för oss i kyrkan.. Blev nog några tårar på de flesta där.. Hon är så himla duktig...





Dagen var helt underbar, å har haft lite svårt att "landa" idag, men dagen var helt perfekt..











Å i morgon har vi konfirmation..





En hyllning till Morfar Leif (morfar till min man)
hade jag oxå, han var en av många som ville att vi skulle gifta oss..
Så även min farmor, detta var något dom vänta på,
 tyvärr finns inte morfar kvar på jorden så gjorde en medaljong till minne..
Min farmor därimot var där, å så glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar