Translate

söndag 26 juni 2016

Nästa Kapitel

Så.......

Nu har nästa kapitel börjat för sonen, Han tog ju studenten den 9 juni, 



Korten här är ifrån 9 juni!! 

Å du vet när lilla mamma upptäckte att studenten skulle åka på flaket, blev jag ju nästan hysterisk, men sen kom tårana, å himmel vad ja gråt.. Min illa Plutt har blivit vuxen

Vi fira han lite här i Koppm igår.. 
Idag åkte han hem igen, för i morgon är det dags för jobb.. 
Åren har gått så allt för fort, hunner ju inte helt med.. 
Min lilla son har växt upp. Snyft snyft, 
Men är ju tur att han kommer å hälsar på ibland då.. 
Mår så gott när jag har hemma.. 

Men.....

Över till firandet igen.. ( han blev firad ihop med kusinen som oxå tog studenten) 
Jag gjorde mina första smörgåstårtor.. Oj oj, men dom blev klart godkända å det är ju bra.. Detta kommer jag göra igen.




















Gjorde även tårta som såg ut som studentmössa, denna kunna jag gjort bättre men e ju bara öva!! 
Dom var ju oxå godkända men jag tyckte jag kunna göra bättre,,, 

Christopher är klart nöjd över dagen å dom som kom, då även Bonusfamiljen kom, Dom han bodde hos i många år.. Å jag är glad över att Christopher fortfarande har kontakt med dom. Dom var ju så viktiga för han.. Å det var så roligt att träffa dom igen.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar