Translate

tisdag 19 december 2023

Skitsnack å lögner

Skitsnack å lögner är en del av dagens samhälle, otroligt nog. 
När det drabbar mig blir jag bara förbannad. 
Å nu har bägaren delvis runnit över.

Varför inte komma direkt till mig å säga att fy fan Linda men nu är du jobbig, lägg band på dig för helvete. 
Är ju så synd om Roar nu. 
Ja jag har en enorm lust, något större än gubbens.
Å ja, jag tycker å synd om min gubbe. 
Men bättre å prata direkt med mig. 

Lögner, ja det hatar jag, å när det blir så stora lögner att det blir bråk ja då är det illa. 
Värsta med allt är att den som ljuger tror sig själv. Å lager fler historier. Hjälp!! 

Vad man än gjort så får man skit tillbaka. 
Stora glädjen nu är ju lilla Even. Grisen min. 
Han vet å njuta livet han. 

1 kommentar:

  1. Ja lystløgnere er noe dritt Linda, ødelegger for mange.

    SvaraRadera