Translate

fredag 12 april 2024

Panikångest

Ångest kan visa sig på många sätt. 
Flackande ögon, darrig. Spänd. Ja jag har varit där å..n
Svårt å fokusera, sitta still. Möta folk. Där har jag å varit.
Fått testa massa mediciner för å lugna ångesten, lära mig hantera den. 
Gått I flera olika terapier, däribland KBT. 

Utsätta mig för fara.. 
Levt med panikattacker nu i 4 år. Ja jag har haft bra perioder där jag mått jätte bra. 

Å så den nya som kom nu  

Alltså jag blir hög av....... 
ÅNGESTEN 

första video klippet, jag fick för mig å åka å storhandla, tog då lergigan för å lugna ångesten, som kom pga hastiga förändringar. Allt måste va planerad in i minsta detalj 



Andra klippet en fredag. 
Karoline är hemma hos oss över en helg. 
Å ja klippet säger egentligen allt. 


Så har jag det nu rätt så ofta, men fortsätter chocka kroppen. För jag vill bli FRISK..
Orkar inte ha det såhär längre 

Ja, jag blottar mig otroligt mycket i MIN blogg, men behöver det för å gå vidare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar