Translate

måndag 29 april 2013

04,15

Då börja min dag idag,, Suck!! Kan säga att katterna som finns här hemma inte står så högt i kurs nu!!

Sixten våran äldsta katt börjar som regel skrika runt 5 då SKALL hon ha mat.. men idag blev det tidigare!!

Semla tar efter Sixten på morgonen, men hon är ju en terrorist!! haha!!!

Å så dessa 4 små till sixten, som älskar jaga fötter!!

Vi stänger sovrumsdörren men semla är expert på att öppna den så alla djuren kommer inn ändä, vi har även testad med att ställa nått framför dörren, å det drar dom bort, ( dom e starka oxå)

Känner att jag bara vill sova tills klockan ringer nån gång!! Men istället sitter jag uppe från 4,30-5,00 tiden te jag väcker barna.. Barna blir väckt 06,00 å 06,30..

Annars så har helgen varit bra.. Sonen hade flickvännen här så han har vi inte sätt mycke till !!!

Dotter är i en ny hormon bomb!! Suck!! 0-1000 på 10 seckunder... Å det spelar ingen roll va vi gör, sonen kan säga hej å hon blir rikstokig.. Min sambo kanske säger att hon ska göra nått å hon skriker ut igen!! Jaja det går ju över!! Men är jobbigt när det håller på!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar