Translate

onsdag 10 april 2013

Trött, tröttare, tröttast

Orkar inget känns det ut som men måste ju!!
Har så många måsten nu för tiden men hoppas det blir lugnare snart igen!!

Jag har fastnat totalt för Bones serien.. Kollar den på Netflix (http://movies2.netflix.com/WiHome )
min sambo skrattar av mig.. Men förstår han så väl!! Sitter framför datorn med en filt omkring mig å ser på Bones.. ( HAHAHAHA)

Sen e ja ute å går å det längsta jag gått nu e litt över 3 km.. Å jag använder mig av RunKeeper (http://runkeeper.com/user/789775236/profile) gillar det jätte mycke å roligt å se hur jag går å hur långt..

Tappat 5 cm runt midjan å det är ju sååååå skönt.. börjar se resultat, men många kg å cm kvar!!  :-) :-)


Kattungarna växer å blir stora, nu är dom 1 månad å väääääldigt aktiva..
kommer med bild på dom oxå nu!!

Å Semla ( våran andra katt) e jätte knäpp, har löptid å jag VÄGRAR släppa ut henne. Hon ska in för kastrering nu!! Nog med kattungar nu!!

Korten kom helt fel men här e våra små gulliga monster ( kallar dom det just nu)
Å så en bild på Semla






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar