Translate

måndag 23 september 2013

Min Lillasyster å Äppelmos

Detta kommer till stor del handla om min lillasyster..
Min lillasyster föddes  10 år efter mig, 10 år är lång tid å jag hade i början väldigt svårt att acceptera detta, Då jag även varit med om en bilolycka å varit lillflickan länge..
Men med tiden lärde jag mig att älska henne, å uppskatta henne
Vist vi har haft våra stunder genom åren men jag älskar henne, för kärleken är större än allt ont..
Å vi har varit genom en hel del både bra o dåliga saker, inget jag kommer skriva här..
Min syster är en härlig tjej. hon får mig skratta men även gråta..
Å i det sista har jag hjälpt henne en del då hon har flyttat å hon har verkligen visat att hon uppskattat min hjälp..
Å jag e så glad för det..

Så Mirjam -- Jag älskar dig


Så till nått helt annat



Idag gjorde jag äppelmos för första gången
Å det blev ju jätte gott
Så det ska jag göra igen

Roligt att göra nått nytt ibland med..

Vi ska ju även flytta frampå här,
1/12 ska denna lägenheten va tömd å vi ska va på det nya stället, kommer skriva närmare om det då vi ska få måla om där innan vi flyttar in..

Så tills vi hörs igen.. hej hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar