Translate

onsdag 25 september 2013

Stora syster å annat

Som mitt förra inlägg kommer detta delvis handla om stora syster.,
Min stora syster föddes 19 månader innan mig,, vi växte upp väldigt tätt ihop å jag va ju lillflickan.. nått min storasyster har fått erfara genom åren..


I 1983, december faktisk.. så va jag inblanad i en bilolycka, jag gick bakom en buss, blev påkörd av en mötande bil, Å blev skadad.. Brutet ben, hjärnskaking + andra saker jag inte nämner här..
Fick flyga helikopter till sjukhuset.
Min stora syster ville absolut se mig innan dom lyfte, nått jag tycker är starkt gjort..

Låg i koma, kopplad till respirator i 3 dagar...

När jag vakna kunna jag inte prata normalt, utan jag typ sjöng.. Fick lära mig allt på nytt..
Men har fått en bra uppväxt..

Över till min syster igen, Vi har som jag å lillasyster varit genom en del del, både bra å dåliga.. å igen tänker jag inte skriva allt här, då skulle detta inlägg blivit en hel bok..
Men kan säga att jag inte alltid varit den snälla, tysta å söta..

Jag vet att när jag verkligen behöver min syster så finns hon här.. Å jag för henne..
Älskar båda mina systrar..

Bilden e nog ifrån 09,  å jag ser ut som en clown eller nått,,

Jag älskar dig Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar