Translate

måndag 6 oktober 2014

14 dagar

Har gått 14 dagar nu sen min op.. 

Under dessa 14 dagar har jag levt på flytande kost, soppa, yoghurt, välling. eller allt som kan passera ett sugrör.. 
Känns faktiskt helt ok än så länge men längtar (LÄNGTAR) efter mat nu men först lite mosad mat.. Hehe.. 

Men bättre det än flytande.. lite trött på soppor nu.. 

Blir ju en hel del eftersom jag ska äta 6 gånger om dagen ( åt typ max 3 förr) så e ju en skillnad... 
Men äter ju igen betydligt mindre.... 

Sen försöker jag mig på promenader med, lite så här i början.. Måste ju komma igång å jag är väldigt rastlös av mig, energin har inte helt kommit tillbaka. 

Gått ned några kilon men avslöjer inte exakt än.. 

Å kommer heller ingen bild än.. 

Vill ned lite till innan jag delar bild... 

Så här var en liten uppdateringen efter min op.. Kommer att mera snart så ha tålamod... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar