Translate

fredag 11 januari 2019

Sen sist, Haha va ju inte länge sen :-)

Sumerar lite kort här året som gått!! Alltså 2018.. Men!!

2017 januari, blev jag moster igen till en härlig liten pojke.. Sågs inte så mycket där i början men under 2018 har dom (mamman (alltså min syster) å Lilla mini) besök oss flitigt.. Älskar verkligen dessa dagar dom är hos oss..

Januari 2018 va dom ju här, Lilla Joachim har ena kökslådan i köket där jag har mest flaskor å andra plastgrejer, denna lådan älskar han

 Under sommaren hände det inte så mycket, va ju alldelses för varmt för att funka normalt, vi bada en hel del i poolen, Både vi  några av grannbarnen.. Annars hängde vi mest i pavilijongen, där va det lite svalt ibland.. Hade även besök av en tjej jag känt sen hon va en 2 år, kul att vi har kontakt än, å även roligt att hon vill va med oss gamlingar..


När syster o Joachim kommer stannar dom allt ifrån en helg till en vecka.. Å vi får rå om lilla Joachim å hitta på massa med han.. Han har som många barn i min närhet upptäck att jag tycker om å baka med barn.. Så han ska BA med tante (Moster)

Vi var iväg med morfar å handla oxå, Va en rolig upplevelse. Lilla Joachim skulle ha massa han, men så är det väl med småbarn?!

I november så lyckades lillasyster överraska mig stooooort!! Fast var nog sonen som bestämt sig för att överraska lilla mamma
Sonen kom hem över helgen, Hade en sån fantastisk helg!!

Har även hittat ett nytt pyssel jag gillar, men hittar på stadigt nya saker å göra, Hjälp säger dom här hemma.. Gubben skakar mest i huvudet å tycker jag är hopplös!!

Å det bästa med allt 2018 förutom Joachim är ju såklart julafton, Vi hade tillsammans med min mamma å styvpappa köpt en vagn till Joachim som syster önskat sig massa, minen på henne gjorde min dag/kväll.. 


Så nu blickar jag fram mot ett bra 2019,
har bestämt mig för att sätta mig o gubben i fokus en del å hängt på en grej på instagram.. Så vi får se hur detta slutar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar