Translate

lördag 13 oktober 2012

NEJ

Har i alla år alltid ställt för mina vänner å familjen. Allt ifrån att att bju på middag till att låna ut en soffa eller sovplats..

Har alltid fått höra att jag har ett hjärta av guld. (kanske inte av alla, men av många)

å har oxå i alla år svårt att säga nej, men nu har jag kommit till det att jag vill ägna mig åt MIN lilla familj å bara oss 4..

Bara bry mig om dom som ger mig nått tillbaka å inte bara tar av mig..
Blir så jobbigt i längden när en ger o ger o ger..
Har ingen ork kvar till mina närmsta då, å det e ju dom som alltid behöver mig..

Så nu blir det STOPP en stund för att hjälpa andra!!

( känns konstigt att jag ska säga NEJ men måste ju lära mig det oxå!! )


2 kommentarer:

  1. Ja det är på tiden att du sätter ner foten och säger NEJ till andra. Du har en underbar liten familj som älskar dig och behöver dig. Håll om dom och låt dom hålla om dig. Njut av kärleken ni har. Ta den inte förgiven. Älskar er alla fyra.
    Kram
    mom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi älskar dig oxå.. Du e ju bara för go :-) Kram

      Radera