Translate

lördag 27 oktober 2012

Paus

 
Har haft en liten paus från denna blogg..
Har haft det lite jobbigt men ja tänker inte ta det här..

Men kan skriva lite om mina barn idag

Jag har ju 2 barn med AS, finns även fler diagnoser ( Dyslexi, ADD, ADHD)

Å vissa dagar e en dröm men det finns även vissa dagar då inget funkar.. Men sonen i huset går det lättare för nu..
Han klarar av saker bättre

Dotter har sina dagar å det hjälper ju inte att hon även e i puberteten nu oxå, hennes humör svänger så himla fort

Nått som e bra i allt detta e att vi har vissa hjälpmedel
Timstock e en av dom, sonen har en som går från 15 min till 60 min

Har även en som går från 5 min till 20 min. den e till dotter så hon ska klara av vissa saker, hon har väldigt svårt att hinna med morgonrutiner innan skolan, så med henne kör jag 10 minuters regel, hon får 10 min att klä sig, 10 min att fixa håret. ovs

Vi har även bolltäcke o kedjetäcke..
Det e nog det bästa vi fått eftersom barnen här sover dåligt å har svårt att komma till ro..

Har lagt till bilder på de olika sakerna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar