Translate

lördag 20 oktober 2012

Regning lördag

Kommer ett nytt inlägg ifrån mig..
haft en jobbig vecka, mitt sista inlägg va i tisdags.. 
natten mellan tisdag o onsdag kom sonen hem, han hade varit med sin pappa på begravningen. Han tog besluten att utan sömn gå te skolan.. Kan lägga till att han va bra slut onsdag kväll..
Resten av veckan har gått sakta, jag har inte mått så bra, å barnen har varit uppe i varv

Dottern  ska på sin första Innebandy match i morgon
ska bli spännande att kolla på..
Men e ett bit att köra. Dom har match i Hagfors

Annars har det väl varit lugnt, Systers barn stanna från igår tills idag så jag hade 4 barn här igår, (3 av dom med diagnos då´)
Blev ett lugn kväll igår ändå

Idag har jag o syster (storasyster) gjort pizza ihop..
Mysigt att göra så iblant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar