Translate

tisdag 26 mars 2013

dagarna bara springer

Inte uppdaterat på en stund men har väl inte hänt så mycke här.. Jag går mina promenader så gott som varje dag.. ibland får ja kämpa mig iväg pga av smärta.. men jag skall GÅ!!

Dottern har krånglat en del igen så jag tog en sväng te dr med henne i fredags.. Hon klagar på magen å har väääldigt ont säger hon, kolla upp med läkarn som tog en massa prover.. får se va detta visar.. Jag tror mitt som vanligt! Tror mycke beror på skolan, hon är jämt orolig för att gå dit å får hur dagen kommer bli!!

Annan sak med dottern oxå, ( hon är med mig på promenaderna) e att hon e en pratkvarn!! hela tiden pratar hon om allt, eller mest om skolan å klasskompisar.. rädslan att jämt va ensam.. Blir ibland väldigt ledsen av henne men förstår henne så väl!! Stackars lilla flickan min!!


Igår kolla jag som vanligt på Familjen Annorlunda på 4:an. Gud vilket härligt program.. Älskar dessa familjer!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar