Translate

tisdag 5 mars 2013

Ont

Smärtan vill inte helt släppa från mig så har varit tvungen att ta paus från mina älskade promenader.. Försökte mig på en liten tur igår på 1,1 km men ryggen är helt av idag.. SUCK!!!

Käkar dessa fina tradolan än å de rosa molnen e så fina så.. ;-)

Denna veckan ska min systerdotter va hos oss.. Hon vill lära sig äta ordenligt så hon kanske klarar gå ned i vikt...
Så nu hjälper jag henne,, Hoppas hon klarar av detta nu, ser hur hon så gärna vill komma ned i vikt

Min dotter som varit på semester kom hem jätte förkyld men nu är hon bättre så i morgon blir det skola igen...

Gott att komma i rutiner igen.. Jag behöver det nu

Hoppas bara jag får en lugn å fin dag ( inte så lätt med snickerier som är här, byter tak)

Men hoppas dom är klara snart...

Nu blir det bygglov på tv, gänget är i arvika idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar