Translate

lördag 16 mars 2013

Lilla -Vm

Så är dagen här min dotter väntat på! Innebandy en hel dag, ja eller 3 matcher ska hon spela. Dom åker till Fagerås.
Hon har sett framemot denna dagen nu å prata med sin tränare igår då hon är osäker på vissa saker, de i laget menar att dottern passar som forward men det gör hon inte, då ser hon ut som en vilsen liten tjej..
Hon ska spela back! Hon är helt fantastisk på att skyffa målet.. Men hon gör det hon blir bedt om..

Hade gärna följt med å kollat in detta idag men ryggen e ju krånglig än.. klarar inte sitta så länge.. å absolute inte åka bil!! Trött på detta nu, men blir vel bättre snart!! HOPPAS JAG!!!

Så jag får va hemma å heja på henne!! Å tänka på henne!!

tröstar mig med hockey sen på tv, hejar på Färjestad..

Å sen mitt förra inlägg har det ju hänt lite annat oxå.. :-)

Jag ska lära mig använda Iphone.. hehe, jag är iinte den smartaste enligt min son!! Men än så länge funkar det bra

Å sen har katten sixten fått ungar igen!! Nu blir det sterilisering på den frökna!! 3 kullet nu sen hon kom till oss..
Å hennes små gulliga ungar blir ju rena terroristerna... Suck!! Allt en försöker lära dom skiter dom i å gör det dom själv vill!! eller ja 2 av dom!! Ena har vi å andra e hos min syster!!!

Hoppas dessa som kom nu blir bättre..
hehe

Men nu avslutar jag denna så hörs vi av!!
Önskar mina läsare en bra lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar