Translate

tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR


Årets sista dag är här nu,, 
Ut med det gamla idag
Detta året har varit helt ok så, börja året med å upptäcka att jag har allt för högt blodtryck så  nu har jag mediciner för det..

Tog min sista cigarett 1 januari så nu har jag snart varit rökfri 1 år..
Säger att jag från o med 2/1/13 blev jag helt rökfri.. Känner mig så duktig..

Fråga dr om remiss till en Gastric bypass då jag har så svårt att gå ned i vikt, i dec kom jag in på info möte om op.. Blir väl av i nov/dec 2014..

Finns ju en del negativa saker under året med men det tänker jag inte dra upp. det enda jag delar med mig e denna förbannade värken jag har, ibland e det helt ok å ibland e det helt åt helvete..
Klarar inte klä mig vissa gånger. Men får ingen hjälp..

Vi får oxå under detta år träffa sonens flickvän.. En underbar härlig tjej, Å än idag är dom tillsammans å som dom själv säger ska de va dom föralltid..

Goa så!! 29/12 hade dom 1 års- dag å fira det på ett speciellt sätt..

Hon är även med oss på semester till Stenungsund å Liseberg..





Sonen går ur 9:an å blir stora pojken!! ( Fast han lär ju alltid va mamma's lilla pojke )
Kommer in på skolan han ville å flyttar.. :-(
Men han hälsar på så fort han kan..

Vi flyttar från Åmotfors till Koppom, Dotra får börja ppå Hierneskolan, å det är det bästa som hänt henne..
Hon är inte lika arg längre, å jag har en lugnare dag..

Jag å min kära goa sambo firar 7 år tillsammans..




Vi Förlora en katt i samband med flytten men hoppas hon finns där ute för vi letar än. å det e ju goa Semla..

Men vi har ju Lurvis, som känns ut som en blandning mellan en massa katter vi har haft. ( sin mamma bl.a) han hittar på bus å en massa annat.. Han kryper in i kylskåpet Å lägger sig på bordet.. Knäppisen...
Men han e ju så god da..




Så alla mina läsare ( om ni e några)




Godt nytt år


Å tänk på djuren ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar