Translate

lördag 14 december 2013

Snart JUL

Så nu har jag varit tyst en stund igen. Har liksom inget att dela med mig känns det som..

Varit i Torsby på sånt information möte angående min Gastric Bypass opration. Läkaren som hade Kursdagen va en bra läkare som förklara hur bra som helst..
Men så länge jag har högt blodtryck får jag ingen op.. Fara för mitt liv under op då.. Så nu gör jag allt för att trycket ska gå ned igen.. Inte det enklaste då jag är stressad från jag vaknar tills jag lägger mig..
Men får lära mig å va lugn nu..

Trivs väldigt bra i Koppom, Synd bara att lilla Semla fortfarande är borta.. Om jag inte nämnt det så försvann hon under flytten hit.. Men vi har ju Lurvis här, han mår som en prins.. Har det så bra så..

Sonen har varit hemma ett par helger å.. Gott att få rå om han lite med..

Annars så flyter dagarna på.. å På onsdag ska jag å syster-yster ( äldsta systern) göra ikea osäkert... HAHA.. nädå, ska bara handla de sista klapparna inför julen. Så hem å julbaka lite med dottern å systerdottern..

Se vad det blir iår men blir väl som alltid
-ischoklad
-radiokaka
-Marsipan

Vill även prova på Twix kaka å snickerskaka å även chokladkola.. Måste ju prova nya saker med ..
Å jag älskar ju baka..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar