Translate

torsdag 26 december 2013

Julen 2013


Så är julen över för iår,, var en bra jul detta året med, saknade någon men..
Barnen verkade då nöjda med det de fick å det e ju huvudsaken då dagen e för barnen...
Roar fick en verktygslåda han hade önskat sig å jag fick ÄNTLIGEN en tassimo maskin.. Nu ska jag dricka latte å caramel kaffe..
Jag känner att min rygg inte vill va med helt men gjorde då maten med hjälp igår.. Nått jag aldrig bett om förut då familjen som regel ser på tv eller gör annat å när jag gör sista finisch så är det ju Kalle Anka på tv.. Men sambon va så snäll å hjälpte mig.. Gott jag har han..
Har varit förlovad i 7 år nu..
Oj va de åren gått fort..
Jo
dagen börja med lite kaos då strömmen gick å vi fick gå till grannen å äta frukosten..
Har ju risgrynsgröt på julaftons morgon å min va inte ens i närheten av å va klar, tur syster bor under..
En mysig frukost blev det men vi blev 8 runt bordet..
Rejält mys
Så med detta säger jag tack o hej,,

 Å hoppas ni läsare haft en fin jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar