Translate

torsdag 18 september 2014

Livet





Man kommer till en tid i ens liv där en funderar på om allt är värd nått överhuvudtaget, Jag har under många år alltid tackat å tagit emot, på den senare tid har jag faktisk sagt ifrån..
Jag är oxå en människa... Orkar inte längre, utan vill oxå komma med synpunkter ovs.. Alltid typ varit medlaren. Inte alla ser det så men en del ser ju det.. Andra ser mig som häxan,, Låt dom då göra det.. JAG ÄR JAG
För en tid sen fick jag väl till slut nog, inte nog med att personer ljuger som dom tror det själv, men anklagar mig för en massa saker med... S
å jag fick nog, bröt med den familjen, ( otur e att andra även försvunnit)
Klart en blir ledsen över sånna saker men vill jag stå stark tillbaka så biter jag ihop å går vidare..
Blir aldrig stark om jag ska låta andra styra över mig...
Skulle önska att personerna runt omkring mig visste varför jag bröt med denna familj, men orkar inte lägga mer energi på det nu..
Nu blickar jag framåt, jag har min goa gubbe å mina härliga barn o svärdotter.. Å goda vänner såklart...

Å på tisdag är det operation dags,, å mitt nya liv börjar,, Så jag väljer att blicka framåt nu.. 
Har nu gått ned 10 kg sen inskrivning hos Dietisten... WOW!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar