Translate

söndag 11 november 2018

Vad har hänt???

Livet är ett kaos i mellanåt, eller kanske lite för ofta... haha...

Sommaren har varit helt kanon, eller faktiskt lite för varmt då o då.. Fick en släng av värmeslag, eller ja vi tror det va så..

Poolen blev ju flitigt använt av oss, å grannarna, eller några av dom... Härligt tycker jag..

Haft syster här många gånger, men njuter så.. Får ju umgås med lilla busungen..

Nu närmar sig 2018 sitt slut å jag funderar att på vart detta året tog vägen..

Psyket e lite upp o ned men jag fixar det med.. :-)
Sliter litt i mellan åt..

September månad fyllde jag 4 år, Ja det e redan 4 år sen gbp.. Herregud.. Jag e supernöjd över livet så å nöjd med mitt resultat, gått ned runt omkring 60 kg..




vad har hänt annars då! HM! Jo gjorde på beställning 2 tårtor detta året, tackar min syster å dotter för hjälp.. Kan ju inte alls sånt där..


Jo å så har jag pysslat lite oxå, har ju typ 1 miljon idéer men får ju inte gjort ett smack av dom, men denna gjorde jag om, min Maskros taklampa, Nu lyser det ROSA i vardagsrummet.. Å kan meddela att det "bara" är 83 servettrossor..








Vad har hänt mera då?

Jo Lilla Myzan va i slagsmål med vad vi tror e en annan katt. Så vi var till veterinären, å på dagen till min son..

Hon hade 4-5 bitmärken varav 1 jätte stort å öppet.. Denna turen blev att dyr den, å dumma mig som inte har försäkring, men jag e den som alltid tänker, det händer inte mig..

Kan tillägga att nu har katterna försäkring..

Starta en insamling på min fb för å se om det finns några änglar som vill hjälpa denna fattiga människa..


https://www.facebook.com/donate/1139857866171269/?fundraiser_source=external_url


Tack å hej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar