Translate

torsdag 28 februari 2013

rosa moln

Var till läkarn i måndags, orka inte av smärtan längre i ryggen.. Min  dotter var så snäll å hjälpte mig dit,  vi bor inte så lång därifrån men tog mig ändå 15 min att komma dit. Kommer in å där börjar läkarn slita å dra i mig, gjorde förjävligt ont men hon var ju tvungen.. fick lite mediciner å så hem å vila.. Sonen kom ned o hämta mig å hjälpte mig på apoteket..
Medicinerna jag fick e säkert jätte bra för vissa men för mig vet jag inte.. Ger det ett par dagar till så får vi se..
De dagar som gått har jag svävd runt på rosa moln, å smärtan finns kvar.. Lite mindre men e kvar!! Å`gör sig påmind så fort jag försöker göra nått här hemma


Önskar så att jag fått den information om min rygg för 11 år sen när jag blev akut opererad för diskbråck.. som jag vet nu.. Men den läkarn sa att jag kom till å bli helt frisk.. Hmm..
Det har jag då inte blivit..
snarare värre i perioder..

Men får bara bita ihop å göra mitt bästa, å får ta det jag orkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar