Translate

onsdag 27 november 2013

Koppom

MM så är det,, vi flyttade till Koppom.. Trodde aldrig JAG skulle bosätta mig där igen men så blev det.. Till stor del på grund av Karoline å skolan.. Hon trivs å mår bra..
Å så är det ju billigare hyra.. Å Jag trivdes aldrig i fyran på torget i Åmotfors.. Skitlägenhet..
Vi fick höra att den nya lägenheten skulle va kall, å Herreminhatt, jag rinner bort under dagarna, lägenheten e varm, har nog en temp på mellan 20-24 grader, men e ju inte kallt ute än heller så vi får se..

Börjar komma iordning här men e en del kvar, mest småplock, e ju sånt som tar tid men jag grejar för fullt under dagarna..

Kommer en bildbomb med hur vi har det..












Va å tog prover idag inför Torsby besöket.. Oj oj, hatar det, Å så e jag så svårstycken å det tar tid. Va även en snabbsväng te tandläkarn med Karoline då det verkar bli tandställnng på henne... 

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar