Translate

måndag 18 februari 2013

18/2/2013

Gått en stund igen. men har haft en massa strul med datorn.. å jag har ju ingen modern telefon så jag kan skriva via den

Detta har hänt under denna tid:

Blodtrycket är/var fortfarande högt när jag va hos dr den 7/2, hela 180/115. fått mediciner nu som jag käkar, måste även gå ned i vikt så har börjat med diet..
Gick bra i början men så gick jag upp 2 kg! Hmm!!! Men kämpar vidare..
Måste det för hälsan!!

Så idag börjar jag på diet 2.. uppdateringar om detta kommer

Annars så har det varit lungt, lite strul med skolan å så för dotter men det är ju ingen nyhet.. Kämpar än så nån gång ska väl mitt budskap gå fram!!!
E ju bättre på mobbingfronten.. Där e det så gott som slut med mobbing!! YEEEY!!!
Men sen har vi trögfattande lärere som abolut inte lär sig ett skit om hur det e att va ett diagnos barn ( bokstavsbarn)

Så vi jobbar vidare där.. Å ger dottern all stöd hon behöver..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar