Translate

söndag 3 februari 2013

order vila......

Denna order fick jag av läkaren när ja var där, å sen av sköterskan i veckan när jag var på kontroll
Ett ord jag har svårt att ta in.. VILA!!! Hmm.. hur ska jag kunna  vila, jag har ju alltid 1000 saker att göra..

å nu ska jag sitta å titta på när min familj jobbar, suck.. Jag vill med göra saker..
Men känner direkt att puls/hjärta slår fort som attan om jag börjar med nått,, i morse kändes det ut som hjärtat försökte slå sig ur kroppen på mig..

Å jag hatar verkligen å bara ta det lugnt..
E inte helt mig..
Vill gärna ha nått att pyssla med hela tiden!!

Men får väl se va farbror dr har att säga till mig till veckan då..

I morgon blir det en tur till Karlstad med dottern, ett besök på bup!!
Så hoppas jag är pigg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar