Translate

söndag 24 februari 2013

Spökar????



Kan börja med att i fredags så hände nått knäpp med ryggen igen!! ( har ju dåligt rygg)
Vi skulle sätta oss för att äta å det bara knäckte till, svarta för mina ögon å jag blev yr o illamående.. Usch!! Så hela helgen har jag varit beroende av hjälp, klarar inte av att gå nån längre sträcka.. å jag hatar verkligen detta.. Å jag har ju absolut inte tid med att bara sitta nu, vill ju promenera å komma i form!!









Sen till rubriken

Detta som jag skriver har hänt mig vid några tillfällen å varje gång blir lika fundersam
Men för ett par nätter sen vaknar ja mitt i typ en dröm av att jag säger ett namn högt å tydligt å då till en person som nyligen dött.. ( personer känner jag inte personligen, men hört hans namn förr)
Har hänt andra knäpiga saker för mig oxå.
*Som att det blir väldigt kallt på vissa kroppsdelar i ett varmt rum..
*Å att ja har känslan av att nån andas på mig när jag är helt själv!
*Känslan av att nån tittar på mig när jag är själv..
Är inte rädd av mig men känns lite kusligt när detta händer..
Önskar verkligen att jag hade det 6-sinnet!!

Någon som vet va detta kan bero på??
skriv till mig:
kaffejenta.lj@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar