Translate

onsdag 6 februari 2013

36



Så var min födelsedag över... 36 år igår
Bryr mig visselig inte om det med å fira mig längre.. barnen dag är viktigare,, tycker jag då..



Men syster kom hit en tur då 2 av hennes barn hade träning..  Innebandy!
Planen va att dottern skulle prova på igen ni, men nu är hon förkyld så det blir vila en stund till.






Var till Karlstad med  med dottern i måndags, var på bup..
Har nog världens bästa team där inne som hjälper stöttar å kommer med en massa råd när vi behöver det.. Ibland möter en på en massa törnar med dessa diagnoser, alltid nått nytt en får lära sig. men tycker väl att det går bra å ta in idéer om vad jag kan göra..
Å köra bil i det snöovädret vi hade va mindre kul.. men kom då hel hem igen!! '









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar