Translate

söndag 17 november 2013

17 november 2013

Nu är jag här igen, 
händer inte mycket på dagarna, Karoline är kvar hos min syster men förhoppningsvis blir vi klara med flytten nästa helg..
Karoline trivs som fisken i vatne i skolan.. när det e fredag å dags för helg längtar hon till måndag..
Jag är så glad för hennes skull där, å att hon äntligen hittat ro å kan plugga, Hon är som en helt annat tjej.. Fått kompisar med..

Närmar sig som sagt flytt nu, har ju varit där å grejat lite å packat upp, å har ingen aning om vart i hela friden jag ska ställa allt.. eller jo det har jag, vi får nog plats med det mesta men kläder som ska hängas måste vi köpa skåp till..

Ryggen är skrot än å har funderingar på att söka läkare men vill inte ha en massa piller då jag inte mår så bra när ja käkar dom.. Orkar inte med känslan att "flyga"

Tänkte även passa på att avslöja en sak i min lilla blogg nu, det är så att jag den 5/12 ska till Torsby sjukhus för träff inför en opration.
Det är så att jag har fått gastric bypass, är överviktig å så varit länge, bantat har jag gjort i det senaste åren, men blir ju inte mindre så då tyckte min läkare att det var dags å ge mig hjälp..


Här är en bild på hur det blir efter op i magen...
Detta är nått jag ser fram imot men även gruvar mig för..
Men jag kanske slipper en del av den jä..a värken. orkar som sagt inte av det längre..




Kommer öppna ny blogg när det är dags så ni som läser denna kan följa min väg till ett smalare liv..
Den bloggen kommer det finnas bilder på före o efter..


Ha en braig söndag gott folk
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar