Translate

lördag 2 november 2013

Halloween disco å ryggen

Så va detta disco över.. Oj va barn det var där, ja eller på första delen så.. Vi hade fult upp i 2,5 timme.. men det va hur roligt som helst.. Å Karoline var ju så vacker, var visst inne med Zombie brud iår, men Karoline var inte lik nån ändå då vi använde oss av en  vanlig brudklänning å gjorde den till en Halloween dräkt..
Jag var häxa, men va tvungen att tvätta bort sminket då jag klia!!

 Här är innan sminket är på plats.. vi har provat ut allt,, var ett långt släp på denna klänning som vi fick justera lite..
 Jag i sminket å hatten.. Kände mig som ja´du!!
Här ska vi strax iväg.. Nu är Karoline en klar Zombie brud.. Väldigt vacker sådan!!









Jag hade även bakad till detta disco då vi sålde fika bröd.. Jag hade med muffins, CupCakes å snickerskaka..
Cupcakesén blev dekoread med spöken å pumpor gjort i sockerpasta,, ¨




En klasskompis var oxå zombiebrud..
första del av discoAndra delen av disco

                                                                MIN RYGG

Torsdag 24/9 braka min rygg igen, nu har jag inte haft sån smärta sen i februari, skrev om det då..
Men nu va det dags igen, å nu bestämde jag mig för att jag ska bita ihop å¨prova göra det som jag gör, promenader, hjälpa farmor fixa hemmet o.v.s
Men det kan jag säga e att tufft.. Å gå till konsum här hemma tar ca 2-3 min men nu med min rygg så tar  det 10-15 min..
Efter halloween disco igår så knaka det rejält å idag har jag legat.. Orkar knappt stå upp.. å gå från soffa till datorn tar så enormt energi att jag bara vill sova. Å min kära har "hotat"  med sjukhuset i hela dag, vill ju inte dit då dom bara proppar mig full med piller jag svävar av.. Jobbigt!!
Men får nog ringa på måndag så det e väldigt jobbigt att va så beroende av andra. Å så ska jag ju baka i morgon då Karoline har sista dagen på Gärdeskolan på måndag, På tisdag börjar hon på Hierneskolan.. Närmar sig flytt oxå nu!!
Nu soffläge igen

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar