Translate

torsdag 7 november 2013

Byte av skola + flytt

I måndags gjorde dottern sista dagen på Gärdeskolan..
Tisdag morgon knalla hon iväg till Hierneskolan, Å hon trivs som bara den, kände sig lite blyg så våga inte så mycke i tisdags, men onsdag flöt på å hon hade det bra..
Å hon får bo hos moster Nina fram till vi kommer in i lägenheten i koppom..E så glad för att min syster ställer upp..
E inte länge kvar nu å både längtar å gruvar mig.. Vi har målat lite i lägenheten, framförallt Karolines rum då hon inte gillar blått,, kommer lite kort här..

Min sambo är att duktig han..
Här är färgen på rummet, fast mera blå...
 Hon ville ha 2 vita väggar, ( kommer bli täckt av Justin Bieber affischer)
 Å så 2 grå väggar, fast inte helt 2 väggar med grått..

 Blev att många lag med vit färg men blir ju vitt till slut..







Så nu är vi nästan klara med hennes rum 
Å så en sista bild här,, de flesta som läser min blogg vet att jag har intresse för filmer, å sparar på filmer.. Här är en bild på nästan alla våra filmer.. tryck på bilder så syns det bättre... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar