Translate

torsdag 7 november 2013

Facebook status

Denna status fånga mitt intresse när jag läste den.. 


Vad betyder detta för dig mm ???? Vem har du kontakt med ????? Vem ringer dig o frågar dig hur du mår ??? Eller är det bara du som ska hålla kontakten med dom ???
Och hur mycket har ni kontakt mm ??????

1...Familj.
2...Kompis.
3..Vänner.
4...Syskon.
5...Mor & Far.
6...Släkten.
7...Svärmor & Svärfar.
8...Facebook vänner hur många har du kontakt med ?????


Mycket intressanta frågor..



Så egentligen vem har man kontrakt med
Jag har mitt nätverk av familj å vänner, vännerna är inte många men dom är bra.. Kompisar har jag med men där är det heller inte många.

Syskon- Hmm!! E nog väldigt beroende av mina systrar jag.. 

Släkten, facebookvänner---- Kan säga som så att från början öppna jag facebook-konto för att försöka hålla kontakten med kusiner (manliga & kvinnliga)
Å det funkar väl (ibland)

Å sen är det väl så att jag är inte speciellt social så min familj, å mina vänner vet vart jag finns.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar